Vårt hem♡

Igår höll jag och Ronnie på i vårt hem och grejade ordentligt! Äntligen har vi fått lite ordning här. Det är inte klart men åtminstone mysigt och mycket bättre!
Känns skönt att inte lämna älsklingen själv i kaoset när jag åker till Rhodos imorgon.
Så när vi fått iordning igår så mös vi till det ordentligt med kakor, M&Ms och paj. Brorsan kom förbi också och var med oss en stund, grabbarna spelade tv-spel en vända och sen kollade vi på en serie som jag och Ronnie börjat följa nyligen "true detective", grymt bra serie!

Imorse gjorde jag iordning frukost innan mitt hjärta hade vaknat så nu har vi precis ätit frukost vid vårt fina pallbord och myst en massa i soffan, får passa på innan jag åker... 
Senare kommer ett inlägg om hur vi gjorde pallbordet.

Emelie :

Fint:)

Svar: Åh tack :D
Johanna Larsson

BEATRICE JOHANSSON:

Mysigt! Spännande att se hur ni gjort bordet :) Kram

Svar: Åh vad kul att du tyckte det! :)
Johanna Larsson

Angelina Linda Martina:

mycket mycket snyggt!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Larsson

sandra:

Ja bordet var riktigt häftigt. Ser mysigt ut :).

Svar: Åh tack så mycket :D
Johanna Larsson

Alvis:

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Kommentera inlägget här: