Min lördag

 
Min kväll i lördags var så jäkla bra! Jag och Ronnie åkte hem till Erik och firade in hans semester med super trevligt folk. Sen tog vi oss upp på stan, satte oss på Satin och träffade yttliggare bra folk, var där en stund och rörde oss sedan vidare mot Strömpis. Jag och älsklingen kom lite senare än vårt sällskap, så när vi kommit så gick vi nästan direkt bara vi två till dansgolvet och dansade med varandra (ääälskling), sedan vart det en hel del kramar och gött fyllesnack med mycket bra människor. När det var stängning gick som sagt jag och älsklingen och tog outfit bilder hehe, sen hemåt och min storebror kom förbi. Somnade vid 5 med ett stort leende på läpparna.
En mycket bra lördag med andra ord, och jag är så glad att jag har honom, Ronnie!
Jennifer Juliette:

Ni verkar så fina ihop, blir nästan tårögd ju!

Felicia:

Ditt hår kvinna! Skulle kunna döda för't... :D

Anonym:

Älskar din blogg johanna!!!

Sandra.:

Asså gud så är så snygg Johanna! DRÖMUTSEENDET

Sandra.:

du är* ska det stå haha

Kommentera inlägget här: