Förklaring

Har verkligen inte haft tid att blogga senaste tiden, haft lite abstinens för det men men.
 
För den som orkar läsa:
Jag och älsklingen har haft helt underbara dagar under min bloggpaus! Vi har varit på landet där jag växte upp, så jäkla mysigt och jag vart alldeles exhalterad och glad och sentimental.
Min kära barndomsvän/systeryster (känslomässigt i alla fall) kom och var med oss ett tag också, och jag Frida och Ronnie gick och hälsa på min gamla dagmamma och dagpappa. Badade på bryggan med mor och far också, och även där blev jag som barn på nytt. Lyckorus!
Och min fina Frida är nyligen hemkommen från USA, och pga. att hon var i USA kunde hon inte vara med och fira mig när jag fyllde 18 år tyvärr... Så hon kom med jätte fina presenter! Vart så himla glad, det kommer bilder på dessa senare.
 
På kvällen åt vi gott på gården där våra vänner bor och mina föräldrar har sin husvagn, sen åkte vi alla fyrhjuling haha och drack vin och dansade till Magnus Uggla och Nanne Grönwall, eller ja.. jag och mamma dansade i alla fall. Både jag och Ronnie fick i oss lite för mycket vin haha, så vi somnade som stockar sen. Men efter halva natten la jag mig i bilen för det var för varmt och trångt i husvagnen. Haha ja snacka om att det är ett äventyr att vara ute på landet. Sen blev det en hel dag på bryggan och Frida var med oss ett par timmar innan hon skulle jobba.
 
Sen har vi grejat en hel del i lägenheten och fått massor gjort, köpt blommor på blomsterlandet som var super fina. Kan visa det med senare! Fått upp tv:n på väggen och vi är även påväg att få upp vår sorroundsystem. Så det kommer bli riktigt mysigt med filmkvällar hos oss sen.
 
Vi har varit på roadtrip runt länet med goa vänner, åt riktigt gott på sjökrogen vid kumlasjön. Sen hann jag med och träffa min kära kusin som bor i England som var här på besök. Tyvärr vart både jag och Ronnie lite dåliga på kvällen så vi somnade tidigt, mådde bättre dagen efter dock. Då följde vi med min kusin till mormor för en fika och en massa mys.
 
Och på kvällen (igår alltså) var det VM-final! Mina päron och min kära storebror kom på besök hos mig och sambon som hade stått i timmar och fixat middag och efterätt. Det var riktigt uppskattat och det var jätte mysigt, som alltid. Världens bästa familj, kärlek! Sen somnade jag och Ronnie som stockar efter att ha legat och pratat någon timme eller två, nattprat när den är som bäst.
 
Tjej:

Varför åkte ni hem från Rhodos? Vad kostade biljetten hem eftersom ni bokade den så snabbt? Har ni krävt ersättning av Grabbarna Grus?

Alva:

Åh vad härligt du verkar haft det!:)

Kommentera inlägget här: