Q/A innan usa

 
Åker ju till USA nu på torsdag så jag tänkte passa på att svara på lite frågor ifrån senaste tiden.
 
Anonym:
I
 love thoose heels, where are they from? (These heels)
Svar: I'm sorry i cant answer that question cause i borrowed the heels from a friend, so unfortuanlly i don't know.
 
Elin Morsare:
Jag älskar den där jackat! Vart är den ifrån? :) (Denna jacka)
Svar: Jag tror den är ifrån H&M!
 
Sofia:
Vad har du för hårfärg? Alltså vad kallas den för den är sååå fin verkligen :)
Svar: Blond? Hehe jag vet inte. Jag gick till frissan och sa "så här vill jag ha det" och så blev jag super nöjd. Jag klippte mig på EGO här i Örebro, så gå dit, visa en bild på mitt hår och säg att det är den färgen du vill ha så ordnar de nog det!
 
Anonym:
Varför just usa? :p (Detta inlägg)
Svar: För jag upplever det som ett spännande land där du kan hitta det mesta från världen innanför landets gränser.
 
John:
Kan du inte lägga ut någonting du skrivit på bloggen? Hade varit kul att läsa :)
Svar: Nja, det känns ganska personligt och vill just i nuläget endast hålla det för mig själv. Vi får se, kanske får något infall någon dag att jag vill dela med mig utav det.
 
Anonym:
Vart har du köpt tishan? (Denna t-shirt)
Svar: Lager 157
 
Anonym:
Hur känns det för dig att din kille och brorsa är tajta? Tänk om det skulle ta slut mellan er?
Svar: Planerar att spendera livet med denna kille, ser ingen anledning till varför jag inte skulle tycka att det känns bra? Ronnie är mitt livs kärlek, och vi passar otroligt bra ihop, det kan nog alla som sett oss tillsammans konstatera. Jag älskar honom mer än allt. Att min storebror som är en av de männen som har mest inflytande på mig och störst plats i mitt liv och hjärta och att Ronnie som också är en av de som har mest inflytande på mig och allra störst del i mitt liv och hjärta har skapat ett starkt band ser jag endast som positivt. Jag och Benjamin (min storebror) har kommit varandra ännu närmre tack vare det pga. att han vill spendera tid med oss båda och är då hos oss dubbelt så mycket. Jag tror också att Ronnie förstår mig och lärt känna mig ännu bättre igenom att komma min bror så pass nära eftersom jag och min storebror tänker ganska lika och är rätt lika till sättet. Så Ronnie får mig som flickvän och en manlig version av mig som vän hehe! Älskar de två filuerna otroligt.
 
Anonym:
Vart är toppen köpt? (Denna topp)
Svar: H&M!
 
Elsa:
S
nygg! Hur mycket kostar den i svenska kronor?:) (Denna jacka)
Svar: ca. 112 kr.
Kommentera inlägget här: