Filmtips, SE DEN OKEEEJ

Är fortfarande jäkligt sjuk... var på vårdcentralen idag och fick antibiotika mot min öroninflammation och kollade även min hals. Intressant information haha.. Men så ser mitt liv ut nu, vadd i örat och gråter av smärta i hals och örat typ, kul! Efter köpte älsklingen med pizza till mig, gulle. Sen nu har vi tagit en liten powernap.
Vilar och vilar och hoppas på att bli frisk någon gång... Så länge får ni detta inlägg.
 
Ganska nyligen kollade jag och älsklingen på en film som heter "Endless love", jag kan kort säga att den tog täten av alla mina favoritfilmer, såklart slår den aldrig "The notebook" som är min absoluta favvo, men den ligger typ lika! Alltså den fiiiiilmen, den är amazing, jag grääääät som en gris och jag blev ännu mer kär i Ronnie än vad jag redan var. Det är verkligen en sådan film som gör att man blir kär som en tok. Även Ronnie tyckte den var bra trots att han inte är riktigt lika tokig i kärleksfilmer som jag hihi. Jag satt med frustration i hela kroppen kastade kuddar omkring mig och klättrade upp i älsklingens knä, gick runt i vardagsrummet för jag kunde inte sitta stilla, den var såååå jädrans bra. Okej snacka om att hylla en film haha!
10/10 rakt av. Så se den gott folk, annars är ni störda, tack för mig hej!
 
Julia Malmsten:

Så sjukt bra film! Krya på dig :)

Kommentera inlägget här: