Dark vs. blonde

Jag har varit blond nu ett par månader, inte allt för länge egentligen men jag har alltid varit mörkhårig, typ.
Så ska jag vara helt ärlig saknar jag det nästan lite. Jag tycker själv att jag passar bättre i mörka färger än ljusa, men det kanske är av vana? Dock är den hårfärgen jag har nu och mörkare chokladbrun de färger som jag har trivts bäst i, så det är inte det att jag inte trivs bara att jag själv tycker att jag är lite snyggare i mörkt hår.
 
 
Vad tycker ni?
Rebecca:

Blond!

Matilda Setterman:

Blond! Du ser mycket äldre ut i blond än i mörkt :) Kram på dig finis, hoppas allt är bra med dig!

Laura:

Tycker faktiskt mörkt passar dig bättre :)

Anonym:

hmm... du passar i båda :)

Hedvig Gustafsson:

tycker du är fin i båda men gillar det ljusa mer!!

Kommentera inlägget här: