5 saker ni inte visste om mig

  • Jag är en känslomänniska. Jag har mina känslor 18km utanpå kroppen. Alltså, när jag är glad så är jag överlycklig, när jag är ledsen så är jag helt förstörd. Det gör också att jag är en väldigt kärleksfull person som aldrig haft några problem att visa kärlek till pojkvänner, familj eller kompisar.

  • Musik för mig är sååå mycket! Jag har växt upp i en familj som älskar musik mer än människorna omkring sig typ (nejdå så illa är det inte haha).. Men min far är en gammal musiker som alltid tyckt att det är viktigt för mig och min bror att uttrycka oss i musik och vara lite allmänbildade kring musik. Min mor är också galen i musik. När jag var liten samlade hon på skivor, minns ej hur många det var men mååånga var det. Min storebror är gitarrist och låtskrivare i bandet "Smash into pieces" (kolla in de förresten!) och jag..ja haha jag har alltid älskat att sjunga, när jag var yngre spelade jag en del piano, var ganska självlärd. Men nu är det mest spotify som gäller haha.

  • Något inte så många utom vänner och familj vet om mig är att jag älskar att skriva. Jag skriver dikter, noveller, berättelser. Jag älskar att uttrycka mig i text, dock är det inte många som fått läsa dessa.

  • Som för många andra så drömmer även jag om att en dag bo i USA, speciellt staden New york. Vill bo i en storstad med många olika slags människor och möjligheter. Vill uppleva känslan att gå på New yorks gator och känna mig hemma även fast allt är nytt och spännande.

  • Jag har alltid fått höra och vet själv om att jag har väldigt hög emotionell kompetens för min ålder. Jag kan se och förstå saker som många andra inte kan. Sätter mig absolut inte över någon, men det är väl det som är min kvalité. Har nog pga. det alltid fått höra ifrån vänner och familj att jag är bra att prata med när de är ledsna, också fått höra att jag borde gå i min mors fotspår och bli någon slags socialarbetare/psykolog/kurator men nej, det är inget jag vill.
 
John:

Kan du inte lägga ut någonting du skrivit på bloggen? Hade varit kul att läsa :)

Anonym:

Varför just usa? :p

Lovisa:

Snygg :)

Kommentera inlägget här: