Kvällen igår - Så jävla härlig!

Igår kväll delades med sötisarna Molly, Hedda, Amanda och Dessi !
Men Dessi och Amanda drog rätt tidigt.
Och vi var på så kallad "efter fest" hos August eftersom dom varit på krogen innan, och jag, Hedda och Molly var utanför Virus ett tag och träffade min storebror som skulle spela där.
Ja, det var en helt sjukt härlig kväll i alla fall !
'
HAHA AMANDA VAR SNYGG PÅ MAC DONALDS !
Och då ville Dessi också vara det haha !!
Sjölle försökte klättra upp på taket.. gick sådär haha!
Jag är väldigt glad när jag håller i en telefon mer värd än 50 kronor :D
Jag och Gustav :D
Jag vart så fin i håret !
Och Hedda och Molly visade upp deras kärra ;)
Kategori:
Molly:

Hahahaa söta tjejer där på gatan! ;* <3<3<3

oj vad mogna ni är:

oj vad tuffa ni är, stjäla konst.



hoppas att ni får höga böter att skryta med

Polisen:

Grattis till artikeln i NA.



http://na.se/nyheter/orebro/1.1303900-har-misshandlas-mr-white

Bengt:

Smart att lägga upp bevismaterial på bloggen. Supersmart.

Niklas:

Hahaha, jävligt smart. Dryga böter att vänta. Gött för er.

Polisen:

Det går inte att ta bort sina spår från internet. Kolla på länken nedan.

Det blir dyra böter för detta skulle jag tippa på.

Bevisen talar för sig själva.



http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Cjh6ziACqbYJ:johannalarssoon.blogg.se/&cd=4&hl=sv&ct=clnk&gl=se&client=firefox-a&source=www.google.se

Nina:

Haha, smarta ni var då. Grattis till artikeln, idioter. Hoppas ni får dryga böter! :D

Leif GW Persson:

Tänkte bara informera om att ni kommer vara med i höstens första avsnitt av Efterlyst i TV3, där vi tar upp konststölderna under Open Art.

Anonym:

Man får väll inte visa vem som helst i efterlyst? Ni måste ha tillåtelse från personen för att ni ska kunna visa den i TV.

Kommentera inlägget här: