Gah så jävla snygga!!!

Gah så jävla snygga!!!
Ska faktiskt sova nu, blir alltid så trött när jag bor inne i stan.. vet ej varför.
Men imorgon blir det såklart skola, och sen ska jag och Molly träna, härliga puckar!
Godnatt!
FÖRRESTEN SÅ SAKNAR JAG MIN LILLA PNUTTINUTTIS :(

Haha aw, erkänn att vi var söta på dessa bilder?
(förutom att jag ser väldigt stor ut...)
Ser jätte kära ut, fast det är vi ju inte...
hihi joooo då :D
Kategori:
Molly:

Sjukt gulliga tillsammans baby!!

Anonym:

Så gulliga :')

Hur länge har ni vart tillsammans?

Har en till fråga, vem där hon Molly du burkar skriva om? Kan du länka hennes blogg?

Tack för svar! :D

Ronja:

hejsan! din kille är snygg höhö :$

brukar ni ha sex? och vart tycker du att det finns billiga och snygga underkläder? förresten så var skinnbyxorna jätte snygga, men skulle du våga använda dom? blir det inte lite mycke?

Elina:

är det dom där från gina tricot? :D isåfall har jag provat dom svarta, tycker dom är skitsnygga! :D allt bra? :) Kram

Kommentera inlägget här: