Fullt upp - Följ mig!

Idag är det massor som ska fixas, det ska packas inför imorgon som varken jag eller Ronnie har gjort än (fy skäms på oss...), det ska städas och plockas ut ur kylskåpet, det ska handlas in saker som behövs på resan och det ska planeras, och på det ska jag och min far snart iväg och hämta en takbox som en kär gammal vän till mig och hennes familj lånar ut till oss då det inte finns tillräckligt med utrymme i vår bil för 5 personers resväskor och handbagage till arlanda och hem. Så jäkla snällt, verkligen räddare i nöden. Så jag har massor att göra idag.
 
Men jag tänkte påminna er och tipsa er om att följa mig på instagram och weheartit nu inför resan då jag kommer lägga ut bilder där som inte kommer ut på bloggen, och det kommer komma massor!
 
 
Länk till min instagram, länk till min weheartit
Kommentera inlägget här: