På bussen hit + 22 saker

Är i Nyköping nu, hos älsklingen min.
På bussen hit så satt jag bara helt vanligt på ett säte och helt plötsligt kände jag hur det brände till som fan och jag skrek jätte högt och alla i bussen stirrade på mej!
Då var det ett rör precis vid kanten av mina fötter som var stek hett!!!
Jag menar, borde dom inte sätta någonting för det? För jag brände mej ju rejält, det svider fortfarande och det var liksom kvart - 20 över 4 idag, och klockan är nu 20 över 9 ?
Då började det dunka som fan och jag kände att jag var tvungen att ha någonting svalt på så fort som möjligt, och som tur var så hade min underbara mamma lagt ner en vattenflaska i min väska, så jag hälde försiktigt på med dej på det röda området :(
Det sved ännu mer, men då sved det på ett skönt sätt.
Och nu så har det blivit litet rött böldliknande, jätte jätte litet, men ont som fasen gör det :(
Ringde mamma förut och berättade, hon ska ringa till länstrafiken och klaga, HEJA MAMMA !!!

22 saker jag vill och måste göra innan jag dör!

1. Hoppa fallskärm
2. Bli rik och vara rik
3. Bo i USA
4. Uppleva Los Angeles, Vegas, New york, Hawaii  och en liten ort på landet någonstans i USA .
5. Åka till Kina
6. Gå på en riktigt stor festival
7. Se en historisk konsert!
8. Shoppa för 10 000+ på 1 dag
9. Sova på en helt öde strand med den jag älskar (Elias <3)
10. Äga en riktig walk in closet
11. Shoppa i London (Vilket förmodligen händer i höst)
12. Äga en riktigt snygg bil och bara glida fram och pumpa musik!
13. Hoppa från en hög klippa ner i helt klarblått vatten
14. Simma med delfiner och andra underbara vatten djur
15. Gosa med en schimpans
16. Klappa en tiger
17. Resa jorden runt
18. Gifta mej lyckligt, med ett stort dröm bröllop
19. Äga en segelbåt
20. Få 3 barn!
21. Åka utomlands med massa kompisar och ha världens dröm resa, shopping, fest, bad och sol, god mat!
22. Bo i en stor fin villa, lyxigt ska det vara

Ganska stora, men verkligen helt underbara mål här i livet!
Gud, jag vill börja nu nu nu!!!!!

Alla bilder är från google.

Kategori:
Kommentera inlägget här: