Frågor och svar

 
Fotograf: Frida Nilsson
 
Jag vet att jag har varit extremt dålig på att svara på kommentarer senaste tiden. Därför tänkte jag sätta mig med det nu!
 
Anna: Har du länk till sport bhn kan inte hitta den någonstans?! :(
Svar: Sport-bh:n i detta inlägg, säljs tyvärr inte längre. Men den är köpt på Stadium.
 
Louise: Vilken strl köpte du linnet i? :)
Svar: Linnet i detta inlägg finns endast i one size, så det passar de flesta. Den är lite för stor på mig runt tuttarna annars sitter den perfa! Jag är en xs och 34a i vanliga fall.
 
Cornelia: Vad roligt att ni blivit sambo! Och jätte kul att du och dina kompisar ska till Rhodos, hur länge ska ni vara där?:)
Svar: Ja verkligen! Vi skulle ha stannat där en månad men åkte hem efter 3 nätter.
 
Olivia: 
Vilken storlek i den första ?
Svar: Toppen/topparna i detta inlägg tog jag storlek S i på V-topparna och den svarta toppen är en One size, den passar xs, inte större än så.
 
Hanna: Hej! Har en liten fråga om sidan du beställt klänningen från! Den är inte svensk så jag undrar hur det är med frakt, kostar det något och hur lång tid tar det innan det man beställt kommer? Tacksam för svar! :)
Svar: Klänningen i detta inlägg. Frakten kostar noll kronor, alltså ingenting, och det tar mellan 2-8 veckor för produkter att komma. Oftast en månad, men ibland mer och ibland mindre.
 
Rebecca: vart är armbandet ifrån?
Svar: Armbanden i detta inlägg finns att köpa här.
 
Elsa: vilken kamera använder du under vatten? :)
Svar: Jag använder en rosa Nikon coolpix, finns här.
 
Andreas: Varför åker ni hem ifrån Rhodos?
Svar: Inlägget ang. det kommer!
 
Anonym: Länk till kjolen?
Svar: Kjolen i detta inlägg, köptes på bikbok men finns tyvärr inte längre kvar.
 
Elin: skulle inte du jobba där? :o eller varför åkte ni hem? :o
Svar: Jo jag skulle jobbat där. Inlägget om det kommer!
 
Karolina: dör för dina skor, vart ifrån??
Svar: Skorna i detta inlägg köptes på Scorett för 2 år sedan men finns tyvärr inte kvar.
 
Anonym: Tränar du?
Svar: Just nu, nix!
 
Sandra: Varför åkte ni hem?
Svar: Inlägget om varför vi åkte hem ifrån Rhodos kommer!

Anonym: Följer du tillbaka?
Svar: Om jag följer tillbaka på instagram ifall man följer mig? Ja kanske det, ifall du har intressanta bilder så!
Men följ mig: johannisens, så visar det sig!
 
Tjej: Varför åkte ni hem från Rhodos? Vad kostade biljetten hem eftersom ni bokade den så snabbt? Har ni krävt ersättning av Grabbarna Grus?
Svar: Inlägget om varför vi åkte hem kommer! Biljetten kostade 1700 både dit och hem trots att vi bokade 1 dag innan vi åkte. Nej vi har inte krävt ersättning.
 
Anonym: Skulle du kunna tatuera dig för din kille?
Svar: Ja det skulle jag.
 
Anonym: när kommer inlägget m vrf ni åkt hem från Grekland?? 
Svar: I helgen!
hanna thempo:

Riktigt snygga bilder! Får du betalt för modelluppdrag?

Anonym:

Hur gammal är Ronnie?

Rebecca for TRENDENEUR:

Kul med såna här inlägg!! Och hur fin bild som helst :)
http://trendeneur.com

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Johanna Larsson

Petra Karlsson:

Var tar du dessa bilder? Snyggt!

Hedvig Gustafsson:

såjäääääääkla snygg!! sjukt fint foto johanna

Svar: Meeeeen tack hedvig!!! du är snygg!
Johanna Larsson

Kommentera inlägget här: