Wedding dreams

 
Jag är en sådan typisk girly girl som från att jag kunde gå har älskat rosa, allt som är fint och gulligt, älskar kläder och smink och planerat mitt bröllop från dess att jag var typ 5 år haha. Tänk att en dag få fira sin kärlek med den största kärleken i hela livet, fira den med familj och vänner, alla man älskar samlas på ett och samma ställe vid en och samma tidpunkt endast för att visa sin glädje och sitt stöd till dig och din älskling.
Få klä sig till den vackraste tjejen på jorden i en vacker klänning med fint hår och fint smink, dansa till fin musik och äta vid vackra dukade bort, hur underbart?! Få se den man älskar uppklädd stiligt, stå där och se på dig som att du vore den ena människan i världen, vänta på dig medans du flyger fram över altaret.
Många påstår att giftermål är meningslöst, varför behöva papper på att man älskar varandra? Men jag ser det mer som att fira kärleken mellan två personer och även få visa upp den på riktigt inför alla man känner.
Längtar till den dagen.
Kommentera inlägget här: