City of dreams

 
Idag är det endast 23 dagar kvar tills vi åker. Jag är så överlycklig! Det kommer vara en sådan upplevelse att få se landet och just den staden som jag så länge velat uppleva. Självklart kommer det tas massor av fina bilder, outfits och mycket annat. 6 dagar i New york, och 9 dagar i Florida, wonderful!
Längtar ihjäl mig.
Alexandra :

Det ska bli spännande att se bilderna från resan! Ha det superkul i New York, jag vill också åka dit någon dag!! :)

Svar: Ja det kommer komma massor! Det ska jag, ja gör det :D
Johanna Larsson

Felicia Christensen:

Spännande! Skulle också vilja åka dit någon gång, skulle varit så coolt! :P

Svar: Ja, det kommer bli super kul! Gör det! Tror det är en stad man verkligen kommer tappa hakan av :)
Johanna Larsson

Julia Malmsten:

Vilken rolig resa! Vem ska du åka med? :D

Svar: Min familj dvs. mamma, pappa, min storebror och min pojkvän :)
Johanna Larsson

Mohammed:

Love gossipgirl!

Kommentera inlägget här: