Adore you photoshoot

 
 
4 bilder ifrån plåtningen här om dagen. Vi inspirerades lite utav musikvideon "Adore you" med Miley Cyrus, vita lakan och mjuka, ljusa bilder. Jag är super nöjd.
 
Har ni förresten sett att jag bytt till PRO nu? Så jag har tillgång till betydligt snyggare designs och inom kort kommer jag ha en kortare och enklare webbadress, vad sägs om det ni? Jag tycker det känns som det behövdes! Skönt med andra ord. Men en fråga, hur fasiken byter man header? När jag laddat upp bilden jag vill ha på protemat så vet jag ej hur jag ska gå vidare, någon som vet?
Hedvig Gustafsson:

Jag kan nog byta header åt dig :) Men är inte hundra, men jag har också några proteman från min blogg.se så kan se hur man gör :D

Svar: Jag upptäckte det wohooo! Kan hjälpa dig om du hade problem med det också? Skriv på fejan :D kram
Johanna Larsson

Jennie Larsson:

Så vackra bilder, duktig fotograf och fin modell :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Johanna Larsson

Anonym:

Vart är toppen köpt?

Kommentera inlägget här: