Behind the scenes

Satt och kollade igenom alla bilder ifrån de senaste photoshooten som förmodligen var den kämpigaste sessionen jag varit med om. Ni som aldrig stått modell tidigare kanske tror att det inte krävs så mycket mer än att stå rakt upp och ned med handen på höften och se snygg ut?

Nja, så enkelt är det faktiskt inte. Många gånger efter en shoot så har jag haft träningsverk i ben, armar och till och med mage, haha man kan ju undra vad vi hålls med? Men det är konstiga vinklar och långa minutrar i hemskt annorlunda ställningar man ska stå, sitta och ligga. Allt för att ljuset, vinkeln och jag ska se så bra ut som möjligt. Inga onödiga väck och inte ihoptrycka kroppdelar så att fettet väller ut haha. Ibland får man sitta på väldigt obehagliga ställen t.ex. senast fick jag sitta på stenar precis vid vattnet täckta av mossa och små äckliga insekter som kröp omkring på de, och inte nog med de så är det ett snokbo precis under, som tur är så är jag inte rädd för snokar så det var lugnt.
Men här har ni lite snygga bilder ifrån hur det ser ut egentligen när det fotas.
 
 
BEATRICE JOHANSSON:

Haha vilka roliga bilder:D

Julia Malmsten:

Rolig idé till inlägg faktiskt! :)

Anonym:

Hahaha! Är du helsvensk?:)

Kommentera inlägget här: