Trodde att jag skulle dö...

 
 
Förlåt för min usla uppdatering, men det är så att...ja ni vet ju redan att jag är sjuk, men igår var ett rent helvete.
Jag vaknade med världens smärtor i magen, som ni kanske läste i förra inlägget? Men när jag skrev det var det endast början, det blev bara värre och värre. Till slut gjorde det så ont att jag trodde att jag skulle dö.
Skrek till stackars Ronnie "Tänk om jag dör Ronnie!!".
Sen helt oförberett så känner jag hur jag måste springa in på toan och kräkas. Det vart då lite bättre, men sen kom det tillbaka. Hela dagen igår var hemsk, usch. Tänk dettaplus öroninflammation i båda öronen och så ont i halsen att jag inte kan prata, fyfan.
 
Mår lite bättre idag, så jag hoppas det är över snart...
Benice:

Lästa att du käkar antibiotika, dina buksmärtor kanske är en allergisk reaktion? :/ vet folk som fått så utav de :/

Kommentera inlägget här: