Mitt år

Året 2012 startades med en grym nyårs afton som spenderades med trevligt folk i Nyköping, och såklart min bästa vän!
Men sen har jag inte så mycket mer att säga om januari då det var en jobbig månad för mig, och jag mådde inte så bra.
 
I februari tog det slut mellan mig och mitt ex, vilket jag behövde. Jag behövde vara singel då det hände alldeles för mycket i mitt liv då.
Jag umgicks mycket med vänner och tränade. Kom väldigt nära Martin och Micke!
 
Mars, fortsatte i samma spår. Började komma på fötterna igen, och mådde riktigt bra.
 
April, samma spår antar jag. Minns inte så mycket från april, och när jag kollar bloggen från april så var det väldigt dålig uppdatering, vilket straffar sig nu haha! Men här bjuds på 2 bilder på mig och min tjocka Bosse som Molly tog på mig då. Dock finns inte han mer..
 
Maj startades med valborg, som spenderades med de bästa. Den var lyckad med andra ord! Sen åkte jag Olivia Linda och Josse på LMFAO!! Det var bland de bästa dagarna i mitt liiiv!! Sen var det rockfest då min pappas band Big red, och min brors band, Smash into pieces spelade! Sen blev det mycket fest, och så hade vi Spex också haha. En händelserik månad.
 
I juni hände också mycket, det är en månad jag minns med både lycka och sorg. Jag hade världens bästa bal och avslutning med de bästa kunskapegänget, dock var vi ju tvugna att skiljas åt vilket var sorgligt. Sedan sommarjobb, och firade min födelsedag och midsommar på jobbet..kuljul. När jag jobbat klart vart det lov på riktigt!!
 
I juli åkte jag och min bästie till italien! Helt underbar resa. När vi kom hem var vi med varann i princip varje dag, det blev en heeel del party.
 
I Augusti började festandet lugna ned sig, och man började ställa in sig på skola. Sen började jag ju träffa Robin då också. Olivia kom hem från Malta också, och vi hade inte träffats på en månad! Sen hade jag kräftskiva med Moa, Cornelia och Nadia. Så vart det såklart en sista fest innan lovet var slut. Sen börjde skolan.
 
September började väldigt dåligt, då min lilla vovve Brasse blev påkörd. Hela min familj blev väldigt uppskakad, och det är fortfarande svårt att tänka på. Tränade en hel del, vi skaffades en ny hund Luddisen! Sen blev det lite fest bl.a Olivias födelsedags party och myskvällar med vänner. Så fyllde mamma år också, så bjöd jag henne på en spadag!
 
I Oktober var det ju Karrofesten, började också med min regelbundna solning sen kollade jag på när Molly uppträdde med sin skola på gymnasiemässan, och så umgicks jag med vänner osv. Pappa fyllde 50 så det firades på Coco thai med nära och kära. Det blev också allt mer seriöst mellan mig och Mr romance då, hjärtis.
 
November börjades med Halloween party! Sedan blev det många myskvällar med Robin, träffade vänner, spelade biljard, åkte till Linn i Vingåker, räddade en borttappad liten kille på stan, gustavsvik med Thorén, och såklart SWEDISH HOUSE MAFFIA!!! Dessutom blev jag och min älskling vi 13 november.
 
December har gått förbaskat fort. Har julhandlat som en tok och taggat till julafton och nyår. Jag har varit mycket med min Robin, färgat håret med Mollan, och umgåtts mycket med familjen faktiskt men antar att det är en sådan månad man ska göra det. Jag har varit på nattinnebandy, träffat vänner, och såklart haft skolavslutning. Kollat på när mina vänner från Rytmus uppträdde på vågen, och haft mys på Hellas me julklappsbyte med ligan. Sedan firade jag jul med pojkvännen och fick världens finaste julklappar. Firade jul med släkten vilket va jätte kul och mysigt, fixade också naglarna med mami och shoppade på mellandagarna med bestie.
Kategori:
Kommentera inlägget här: