Bye 2012

Hur har ditt 2012 varit?
Sjukt bra, jag har behövt detta år! Jag och min bästis har kommit varann så mycket närmre. Jag har lärt känna mig själv bättre, och jag har träffat min underbara pojkvän. Kan faktiskt inte minnas ett bättre år.
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting, känner att jag gjort allt jag velat.
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget, haha!
 
Vem har du umgåts med mest?
Molly, och Hedda och nu sedan i somras Robin!
 
Bästa minnet från 2012?
Italien med Molly lätt! Alla fest kvällar med underbara vänner.
 
Är det något du har saknat 2012 som du vill ha år 2013?
Nej, 2013 är ett nytt år. Detta år kommer bli lika bra, fast på sitt sätt.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket mycket gladare, för det mesta.
 
Var det mest lugna hemmakvällar eller partykvällar?
Nu på senare tid, hemmakvällar, men sammanlagt partkvällar skulle jag tro.
 
Största misstaget?
Tror inte på misstag, allt händer utav en anledning.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Minst lika bra!
 
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Alla vänner speciellt Molly, och min pojkvän såklart.
 
Har du några löften inför år 2013?
Träna mer, komma i mitt livs form, njuta minst lika mycket som 2012.
 
Har du haft ett förhållande under 2012?
Ja!
 
Hur skulle du beskriva din stil 2012?
Sätter på mig det jag tycker är snyggt, men 2012 har jag kanske brytt mig mer än vad jag gjort innan.
 
Vad ser du mest fram emot med år 2013?
Sommaren och att åka utomlands.
 
En låt som påmminer dig om 2012?
Vi hade allt - Trofast
Starhips - Nicki Minaj
Calling - Sebastian Ingrosso
Glad you came - The wanted
Euphoria - Loreen
Haha det blev några stycken!
 
Vad hoppas du inträffar 2013:
Oj, mycket saker! Att jag POFF vaknar upp och har en dödligt snygg kropp och att jag blir stenrik, haha. Nej men hoppas jag åker utomlands, fast det vet jag att jag ska!
Kategori:
Mollan:

Love<3

Kommentera inlägget här: