Älskade älsklings Elias :)

Kan ni förstå hur jobbigt det är att bo 15 långa mil ifrån sin andra halva ? Sin själsfrende ? Sin allra bästa vän ? Sin största kärlek ? Sitt allt ?
Det är så jääävla jobbigt så det går fan inte att förklara.
Men det enda som kan få mej att sakna honom lite mindre är telefon kontakten som vi har, och tilliten.
Jag litar så jävla mycket på Elias, och jag känner honom så väl så jag vet att han ALDRIG någonsin skulle vara otrogen mot mej, han är inte den typen.
Jag skulle låta honom sova med andra tjejer om det vore så, t.ex Sanna (ni vet min bästavän?) dom är ju också bästa vänner, dom sover över ibland, och jag tycker bara att det är bra :D
Sen är det klart, om jag inte kände tjejen och om Elias sov själv med henne, då skulle jag såklart bli nojig, men fortfarande vet jag innerstinne att det aldrig skulle hända, och det är så jävla skönt att veta det :')
Det går verkligen inte att förklara min känslor för Elias!
Han vill jag dela livet med, förlova mej med, gifta mej med, skaffa barn med, få barnbarn med, och dö hand i hand med :')
(Sen är det klart att det finns tid för allt det där i framtiden, hade inte direkt tänkt bli morsa nu, haha)
Precis just nu ligger jag med Elias tröja som snuttefilt och sniffar på den, hihi, luktar fortfarande lite Elias :')
Har precis suttit och druckit lite te framför tv:n och så har jag småplockat lite i mitt rum :)
Ligger nu och pratar med min älskade Elias i telefon och planerar helgen !
Imorgon blir det möte med min mamma , rektorn , "humhum"s mamma och "humhum", får se hur det går.
Men nu behöver jag min skönhetsömn eftersom jag ska till min prins imorgon, och honom vill jag ju vara så fin som möjligt inför, hihi :)
GODNATT :)
Och tack alla som var så himla intresserade av bloppisen, var faktiskt MÅNGA fler än jag trodde :)
PUSS på er :)
Kategori:
Emma:

Ni är verkligen hur söta som helst, !<3:')

Sv: aw jag vet det gumman! Tack jag älskar dej! Hoppas att det går bra!<333

Kommentera inlägget här: