Sängdags...

Otroligt redigerad bild eftersom idag är jag SÅÅÅ HÄÄÄÄR sliten efter 6 timmars sömn och sminket från igår och ja.. allmänt ovacker haha.
Är skiiit trött, höll på att somna vid 6, men då skulle jag vaknat 5 på morgonen.. inte okej.
Somnade ju inte förns 6 inatt så...
Så nu hade jag tänkt mej att jag ska sova, ska endast ringa min saknade och mycket älskade pojkvän som jag ska med han och hans familj åka till en stuga vid havet på onsdag, mys :D
Imorgon ska jag hem till Agnes och spendera dagen med mina busfrön Emma och Agnes, på tisdag kanske jag ska träffa Hedda igen och vet ni,
.
en rätt häftig sak som jag fick reda på när jag höll på och sminka mej i Fredags, min och Heddas pappa har känt varandra sen dom var unga, och jag och Hedda har lekt som små och varit på västkusten och astrid lindgrens värld tillsammans haha !
Världens är allt bra liten.
Kategori:
Emma:

Haha du är för söt Johanna älskling! :*

jag vet fett snygg shorts!!:)

Kommer bli bäst imorn:<3333333333

Sandra:

du är ju vacker... -.- inte "ovacker" alls

Kommentera inlägget här: